Boldog születésnapot édesanyánk!

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívum

Leírás

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívúm

Friss topikok

  • anya (mama): De jó, Kati, hogy írtál ide, annyira örülök! Méghogy "nem tudsz írni", nagyon is tudsz, engem telj... (2014.01.12. 17:31) Reggelek
  • P Katóca: Bevallom, csak most fedeztem fel az új bejegyzést. Ezekre nagyon jó visszaemlékezni, olyan jó, hog... (2013.05.15. 14:04) Emléket állítok munkahelyi főnökeimnek
  • P Katóca: És érvényes még valami erről a listáról? Aztán érdekelne az a Pálferis idézet is! (Na de én már c... (2013.02.04. 13:48) Kívánságlista
  • P Katóca: De jó, hogy ezt megírtad, jó most nekem olvasni. És biztosan te is már most is másképp emlékszel v... (2013.01.28. 11:14) téli álom lenne jó
  • P Katóca: Éljen a megérdemelt új csizma! Ez a csizma igazi "hétmérföldes" lesz. (2013.01.28. 11:10) Új a csizmám

Címkék

aba (1) ádám (2) ádi (1) anya (1) apáczai (1) asszociáció (1) atya (1) baba (1) bächer (1) báj (1) barátok (1) besenyszög (1) bkv (1) blog (1) bófi (1) chinovini (1) csajozás (1) csoki (1) divat (1) diy (1) ebéd (1) egyetem (3) életrajz (1) erdély (2) évődés (1) fantomkép (1) felicia (1) feri (1) főzőcske (2) francia (1) freskó (1) gimi (1) gyémántlakodalom (1) gyülekezet (1) házasság (1) hóhelyzet (1) humor (3) idő (1) iván (1) jászszentandrás (1) jézus (1) kávé (1) képregény (1) kiméra (1) kimerültség (1) kudarc (1) kuki (1) magány (1) meghívó (1) metro (1) mosoly (1) napi (1) novák (1) nyelvlecke (1) örvendsz (2) osztályfőnök (1) otthon (1) pál (1) paraszthajszál (2) pszichiátria (1) pünkösd (1) rutin (1) siker (1) skoda (1) sütés (2) szabadnap (1) szakdolgozat (1) székely (2) szellem. (1) szerelés (1) szeretet (1) szerzetes (1) születésnap (1) tibor (1) tollas (1) ügyelet (1) unoka (2) vali (1) vers (1) vicc (1) zene (1) Címkefelhő

Lydia

2009.11.07. 21:23 anya (mama)

A "női szellemi karate klubban" töltöttem egy napot, Kalla Tímea kifejezésével élve. Az ő blogjában olvastam először a Lydia női imanapról kb. egy évvel ezelőtt, és én azóta vágytam részt venni benne. Amikor a gyülekezetben hirdették ezt az alkalmat, rögtön úgy éreztem, ott a helyem. Aztán ahogy közeledett az időpont, úgy lettem egyre bizonytalanabb. Gondoltam, ha személyesen hívnak, megyek. De nem hangzott el egyértelmű hívás. Még előző este is úgy feküdtem le, hogy nem tudtam, megyek-e. Még reggel is bizonytalan voltam. Apa biztatott, hogy menjek el. Még a buszmegállóban is rám tört a bizonytalanság, ugyanis mindkét irányból az orrom előtt ment el a busz. A mobiltelefonomat is otthon felejtettem, azt sem tudtam, hány óra van. Majdnem visszafordultam... De nagy kár lett volna!
MINT A MENNYBEN. Úgy éreztem magam. Semmi idegenség-érzés, semmi fenntartás... Eggyé lenni az Úr jelenlétében, egybe forrni az imádságban és imádásban... Egy kilencvenhárom éves néni (ő a rangidős "Lídia", egy idős pünkösdi testvérnő, akit a lánya kísérgetett odaadó szeretettel) mellett ültem. Megragadta a kezemet, szorongatta végig, hihetetlen nagy szeretettel fordult felém, százszor is elmondta, mennyire örül nekem. (Zárójelben: egyszer meditáltunk, hogy öreg napjainkat vajon milyen környezetben tudnánk elképzelni, csak a játék kedvéért. Akkor Kami azt mondta, hogy ő az ős-pünkösdi falvak valamelyikében - Dudar, Csetény, Bakonycsernye - tudna minket elképzelni. Hát, ha ilyen hívő asszonyok élnek ott, nem is lenne rossz... Személyiségem egy része biztos, hogy az ős-pünkösdi falvakhoz kötődik...) Ámulva néztem, amint köszöntöttek egy katolikus házaspárt, akik éppen ezen a napon ünnepelték az ötvenedik házassági évfordulójukat. Személyiségem más része a katolikus múltamhoz kötődik... S mivel Krisztus nem osztatott részekre, ezen az ökumenikus imanapon harmóniában egymásra talált katolikus, pünkösdi, szabadkeresztyén és baptista - és az én személyemben is harmóniában volt egyszerre jelen a katolikus, pünkösdi múltam és baptista jelenem. "De jó lesz a mennyben" - mondta Mária néni utánozhatatlan hangsúllyal. Igen, ott nem lesznek felekezetek. És a mennynek egy kis előképe megjelent ma a Bárka gyülekezetben.
Folytak a könnyeim délelőtt is, délután is. Most fáradt vagyok, kimerítő volt az egész napos karate. Többet kéne edzeni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anya50.blog.hu/api/trackback/id/tr381507981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása