Boldog születésnapot édesanyánk!

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívum

Leírás

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívúm

Friss topikok

  • anya (mama): De jó, Kati, hogy írtál ide, annyira örülök! Méghogy "nem tudsz írni", nagyon is tudsz, engem telj... (2014.01.12. 17:31) Reggelek
  • P Katóca: Bevallom, csak most fedeztem fel az új bejegyzést. Ezekre nagyon jó visszaemlékezni, olyan jó, hog... (2013.05.15. 14:04) Emléket állítok munkahelyi főnökeimnek
  • P Katóca: És érvényes még valami erről a listáról? Aztán érdekelne az a Pálferis idézet is! (Na de én már c... (2013.02.04. 13:48) Kívánságlista
  • P Katóca: De jó, hogy ezt megírtad, jó most nekem olvasni. És biztosan te is már most is másképp emlékszel v... (2013.01.28. 11:14) téli álom lenne jó
  • P Katóca: Éljen a megérdemelt új csizma! Ez a csizma igazi "hétmérföldes" lesz. (2013.01.28. 11:10) Új a csizmám

Címkék

aba (1) ádám (2) ádi (1) anya (1) apáczai (1) asszociáció (1) atya (1) baba (1) bächer (1) báj (1) barátok (1) besenyszög (1) bkv (1) blog (1) bófi (1) chinovini (1) csajozás (1) csoki (1) divat (1) diy (1) ebéd (1) egyetem (3) életrajz (1) erdély (2) évődés (1) fantomkép (1) felicia (1) feri (1) főzőcske (2) francia (1) freskó (1) gimi (1) gyémántlakodalom (1) gyülekezet (1) házasság (1) hóhelyzet (1) humor (3) idő (1) iván (1) jászszentandrás (1) jézus (1) kávé (1) képregény (1) kiméra (1) kimerültség (1) kudarc (1) kuki (1) magány (1) meghívó (1) metro (1) mosoly (1) napi (1) novák (1) nyelvlecke (1) örvendsz (2) osztályfőnök (1) otthon (1) pál (1) paraszthajszál (2) pszichiátria (1) pünkösd (1) rutin (1) siker (1) skoda (1) sütés (2) szabadnap (1) szakdolgozat (1) székely (2) szellem. (1) szerelés (1) szeretet (1) szerzetes (1) születésnap (1) tibor (1) tollas (1) ügyelet (1) unoka (2) vali (1) vers (1) vicc (1) zene (1) Címkefelhő

Anyával az élet...

2010.01.20. 20:57 Zsófi-bófi

Annak örömére, hogy végeztem a vizsgáimmal, csináltam nektek egy kis képregényt! :)

Én jól szórakoztam, remélem nektek is tetszeni fog! (Egyébként valóságon alapszik.)

Sok puszi Anyának, aki kávét főzött, nem haragudott, hogy 10-kor keltem és havat is lapátolt!!! :)

10 komment

Címkék: humor képregény anya

A bejegyzés trackback címe:

https://anya50.blog.hu/api/trackback/id/tr481688637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

- kami - 2010.01.21. 20:02:35

Mik azok a kék izék, amiket az asztal alatt hagytál magad után?? És miért kell így összerezzenni egy anyai "hellótól" :) ??

Zsófi-bófi 2010.01.21. 21:17:25

Hát a kék izék azok a lábnyomaim :), (képregényben mindent lehet), a másik meg, hogy a helló-ig nem vettem észre Anyát, azt hittem boltban van.

Zsófi-bófi 2010.01.21. 21:25:03

Igen, talán jelenidőben kellett volna fogalmaznom az elsőnél, mondjuk havat lapátol és boltba megy. Félreérthető. Nem is könnyű meló képregényt csinálni! :)

- kami - 2010.01.22. 12:59:20

Az átjött, hogy azt hitted egyedül vagy. De megijedni anya hellójától?? ennek valami mélylélektani oka van... :)))

Zsófi-bófi 2010.01.22. 16:05:04

ha jól rádijesztenék, amikor egyáltalán nem számítasz rá, akkor megnézném a mélylélektani reakciódat! :)

Zsófi-bófi 2010.01.22. 17:55:08

Egyébként erről eszembe jut egy nagyon vicces eset, amikor nagyon késő volt már és kimentem a fürdőbe. Azt hittem Anyáék már mélyen alszanak és nem is hallottam lépcsőnyikorgást csak hirtelen a kopogást az ajtón és annyira megijedtem, hogy fel is sikoltottam (Apa volt :)). Ez után lementem, azt hittem nyitva van Anyáék hálószoba ajtaja, de nem volt, jól bevertem a fejem, Anyáék meg tisztára megijedtek odabenn, Apa leesett az ágyról, hirtelen nem tudta hova kapjon...:D Tiszta kisértet kastély. :))

PPista 2010.01.22. 22:22:36

A képregénynél már csak a kommenteken nevettünk nagyobbakat :)
Zsófi, a második olyan Dilbert-es

húú más: most ment a pax tv-n egy dokufilm Dujv művészeti életéről. Nagyon jó volt. Pl a 70-es években a vasmű adott helyt szobrászoknak, hogy ipari eszközökkel tudjanak acéllal dolgozni. Pazar volt!
Tudtátok, hogy innen indult el a Quimby?

Zsófi-bófi 2010.01.24. 22:10:35

Nem mondom, hogy véletlenül Dilbertes, nekem is eszembe jutott..

P Katóca 2010.01.25. 11:57:40

Annál, hogy Apa leesett az ágyról, már végképp kitört belőlem a nevetés, ami kicsit kínos így munkaidőben :-)
Nagyon jók a rajzok is.
Sztem nem is árt a "művészi homály" - néha meg kell hagyni az embereknek, hogy azt gondoljanak amit akarnak, és úgy magyarázzák a képet, ahogy jól esik. Valamennyi szabadságot kell hagyni, de az élmény, az átjön!
süti beállítások módosítása