Boldog születésnapot édesanyánk!

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívum

Leírás

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívúm

Friss topikok

  • anya (mama): De jó, Kati, hogy írtál ide, annyira örülök! Méghogy "nem tudsz írni", nagyon is tudsz, engem telj... (2014.01.12. 17:31) Reggelek
  • P Katóca: Bevallom, csak most fedeztem fel az új bejegyzést. Ezekre nagyon jó visszaemlékezni, olyan jó, hog... (2013.05.15. 14:04) Emléket állítok munkahelyi főnökeimnek
  • P Katóca: És érvényes még valami erről a listáról? Aztán érdekelne az a Pálferis idézet is! (Na de én már c... (2013.02.04. 13:48) Kívánságlista
  • P Katóca: De jó, hogy ezt megírtad, jó most nekem olvasni. És biztosan te is már most is másképp emlékszel v... (2013.01.28. 11:14) téli álom lenne jó
  • P Katóca: Éljen a megérdemelt új csizma! Ez a csizma igazi "hétmérföldes" lesz. (2013.01.28. 11:10) Új a csizmám

Címkék

aba (1) ádám (2) ádi (1) anya (1) apáczai (1) asszociáció (1) atya (1) baba (1) bächer (1) báj (1) barátok (1) besenyszög (1) bkv (1) blog (1) bófi (1) chinovini (1) csajozás (1) csoki (1) divat (1) diy (1) ebéd (1) egyetem (3) életrajz (1) erdély (2) évődés (1) fantomkép (1) felicia (1) feri (1) főzőcske (2) francia (1) freskó (1) gimi (1) gyémántlakodalom (1) gyülekezet (1) házasság (1) hóhelyzet (1) humor (3) idő (1) iván (1) jászszentandrás (1) jézus (1) kávé (1) képregény (1) kiméra (1) kimerültség (1) kudarc (1) kuki (1) magány (1) meghívó (1) metro (1) mosoly (1) napi (1) novák (1) nyelvlecke (1) örvendsz (2) osztályfőnök (1) otthon (1) pál (1) paraszthajszál (2) pszichiátria (1) pünkösd (1) rutin (1) siker (1) skoda (1) sütés (2) szabadnap (1) szakdolgozat (1) székely (2) szellem. (1) szerelés (1) szeretet (1) szerzetes (1) születésnap (1) tibor (1) tollas (1) ügyelet (1) unoka (2) vali (1) vers (1) vicc (1) zene (1) Címkefelhő

Csinos vagyok

2010.09.10. 11:30 anya (mama)

Lakik itt a sorházak egyikében egy háromgyerekes család, szoktam velük beszélgetni, mikor találkozunk a busznál. Még nem volt egyetlen unokám sem, amikor ezek a kisgyerekek a buszmegállóban egyszer spontán átöleltek. Nagyon jól esett. Azt gondoltam ugyanis, hogy tőlem a gyerekek, unokák menekülni fognak a szigorú arcberendezésem miatt.
Ültem a buszon, mikor a legnagyobbik gyermek, egy kicsi lány, aki most kezdte az iskolát, elém állt. Elkezdte vizsgálni a lábamat.
- Kati néni, mezítláb vagy, vagy van rajtad harisnya?
- Harisnya van rajtam.
- Pedig olyan, mintha mezítláb lennél.
-Testszínű harisnya van rajtam...
-Akkor azért gondoltam, hogy mezítláb vagy, mert testszínű a harisnyád. Te most dolgozni voltál?
- Nem, csak bevásároltam a boltban és megyek haza.
- Hogyhogy ilyen csinos vagy, hogyha nem dolgozni voltál?
- Ó, ez csak egy egyszerű pulóver...
- De szerintem nagyon csinos vagy és a sálad is nagyon tetszik.
- Ez pedig egy olcsó sál a kínaiból...
Másnap a Pesti út túloldaláról kiabált nekem valamit a kislány. Nem értettem. Anyukája fordította:
- Azt mondja Zsófi, hogy Kati néni ma is nagyon csinos!

Most már el kell higgyem, hogy csinos vagyok...

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anya50.blog.hu/api/trackback/id/tr492285957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

- kami - 2010.09.10. 17:50:40

Hát ez nagyon aranyos! És mennyire igaza van :) !
süti beállítások módosítása