Boldog születésnapot édesanyánk!

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívum

Leírás

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívúm

Friss topikok

  • anya (mama): De jó, Kati, hogy írtál ide, annyira örülök! Méghogy "nem tudsz írni", nagyon is tudsz, engem telj... (2014.01.12. 17:31) Reggelek
  • P Katóca: Bevallom, csak most fedeztem fel az új bejegyzést. Ezekre nagyon jó visszaemlékezni, olyan jó, hog... (2013.05.15. 14:04) Emléket állítok munkahelyi főnökeimnek
  • P Katóca: És érvényes még valami erről a listáról? Aztán érdekelne az a Pálferis idézet is! (Na de én már c... (2013.02.04. 13:48) Kívánságlista
  • P Katóca: De jó, hogy ezt megírtad, jó most nekem olvasni. És biztosan te is már most is másképp emlékszel v... (2013.01.28. 11:14) téli álom lenne jó
  • P Katóca: Éljen a megérdemelt új csizma! Ez a csizma igazi "hétmérföldes" lesz. (2013.01.28. 11:10) Új a csizmám

Címkék

aba (1) ádám (2) ádi (1) anya (1) apáczai (1) asszociáció (1) atya (1) baba (1) bächer (1) báj (1) barátok (1) besenyszög (1) bkv (1) blog (1) bófi (1) chinovini (1) csajozás (1) csoki (1) divat (1) diy (1) ebéd (1) egyetem (3) életrajz (1) erdély (2) évődés (1) fantomkép (1) felicia (1) feri (1) főzőcske (2) francia (1) freskó (1) gimi (1) gyémántlakodalom (1) gyülekezet (1) házasság (1) hóhelyzet (1) humor (3) idő (1) iván (1) jászszentandrás (1) jézus (1) kávé (1) képregény (1) kiméra (1) kimerültség (1) kudarc (1) kuki (1) magány (1) meghívó (1) metro (1) mosoly (1) napi (1) novák (1) nyelvlecke (1) örvendsz (2) osztályfőnök (1) otthon (1) pál (1) paraszthajszál (2) pszichiátria (1) pünkösd (1) rutin (1) siker (1) skoda (1) sütés (2) szabadnap (1) szakdolgozat (1) székely (2) szellem. (1) szerelés (1) szeretet (1) szerzetes (1) születésnap (1) tibor (1) tollas (1) ügyelet (1) unoka (2) vali (1) vers (1) vicc (1) zene (1) Címkefelhő

Jön-e Vali?

2009.09.08. 19:10 Mannika

 Terhesség, szülés, szoptatás után (bár ez utóbbit még csak most tervezem abbahagyni, nem tudom, Ádám mit fog szólni hozzá ?!) kezd visszaállni az, ami Sárának már nem volt. Igaz, kissé meglepően gyors időközökben jelentkezett. Most viszont már a megengedettnél tovább maradt távol a télapó. Megrőkönyödtem. Most jön Vali, mikor végre meggyőztem magam, hogy nyolc hónaposan elválasztani azért, hogy középsúlyos atópiám leszereljék a Bőrklinikán nem önzés? És a drága, jószívű gyermekorvosnőnk megnyugtatott, hogy ne vicceljek, fele ennyi is elég lett volna a szoptatásból? Kevés sírás után elhatároztam: ha jön az áldás, mi lehetne szebb? Még egy pici édeske, aki újra csupa csoda. Másfél évet kibírtam, pedig már akkor befekvéssel fenyegettek. Most akkor még egy év. Mennie kell.
Reggel elkészítettem a tesztet. De Vali mégsem jön.

 

 

 

5 komment

Címkék: unoka vali

A bejegyzés trackback címe:

https://anya50.blog.hu/api/trackback/id/tr581369373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya (mama) 2009.09.09. 22:51:18

"Még egy pici édeske, aki újra csupa csoda" - ezt gyönyörűen írod!

P Katóca 2009.09.10. 11:10:42

Tegnap óta ezen a bejegyzésen izgultam, pont ez járt a fejemben...

Zsófi-bófi 2009.09.10. 16:30:58

Engem is felcsigáztál..
És mentek-e oda, ahol valami bűzlik? :)

PPista 2009.12.13. 20:13:09

Most már tudjuk, hogy jön Valton.
süti beállítások módosítása