Boldog születésnapot édesanyánk!

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívum

Leírás

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívúm

Friss topikok

  • anya (mama): De jó, Kati, hogy írtál ide, annyira örülök! Méghogy "nem tudsz írni", nagyon is tudsz, engem telj... (2014.01.12. 17:31) Reggelek
  • P Katóca: Bevallom, csak most fedeztem fel az új bejegyzést. Ezekre nagyon jó visszaemlékezni, olyan jó, hog... (2013.05.15. 14:04) Emléket állítok munkahelyi főnökeimnek
  • P Katóca: És érvényes még valami erről a listáról? Aztán érdekelne az a Pálferis idézet is! (Na de én már c... (2013.02.04. 13:48) Kívánságlista
  • P Katóca: De jó, hogy ezt megírtad, jó most nekem olvasni. És biztosan te is már most is másképp emlékszel v... (2013.01.28. 11:14) téli álom lenne jó
  • P Katóca: Éljen a megérdemelt új csizma! Ez a csizma igazi "hétmérföldes" lesz. (2013.01.28. 11:10) Új a csizmám

Címkék

aba (1) ádám (2) ádi (1) anya (1) apáczai (1) asszociáció (1) atya (1) baba (1) bächer (1) báj (1) barátok (1) besenyszög (1) bkv (1) blog (1) bófi (1) chinovini (1) csajozás (1) csoki (1) divat (1) diy (1) ebéd (1) egyetem (3) életrajz (1) erdély (2) évődés (1) fantomkép (1) felicia (1) feri (1) főzőcske (2) francia (1) freskó (1) gimi (1) gyémántlakodalom (1) gyülekezet (1) házasság (1) hóhelyzet (1) humor (3) idő (1) iván (1) jászszentandrás (1) jézus (1) kávé (1) képregény (1) kiméra (1) kimerültség (1) kudarc (1) kuki (1) magány (1) meghívó (1) metro (1) mosoly (1) napi (1) novák (1) nyelvlecke (1) örvendsz (2) osztályfőnök (1) otthon (1) pál (1) paraszthajszál (2) pszichiátria (1) pünkösd (1) rutin (1) siker (1) skoda (1) sütés (2) szabadnap (1) szakdolgozat (1) székely (2) szellem. (1) szerelés (1) szeretet (1) szerzetes (1) születésnap (1) tibor (1) tollas (1) ügyelet (1) unoka (2) vali (1) vers (1) vicc (1) zene (1) Címkefelhő

Barátaink hívtak meg vasárnap ebédre

2009.02.17. 14:55 anya (mama)

Amikor elhangzott a meghívás, majdnem hanyatt estem... Utoljára több, mint húsz éve jártunk náluk. Persze, az életünk egymás közelében, egymás életének lényeges eseményeiről tudva folydogált eddig is, de hogy felvesszük egyszer a régi fonalat, nem is gondoltam. Megérkeztünk, kaptunk papucsot, az asztal terítve volt. Körbejárhattuk a lakást, nem emlékeztem már a húsz évvel ezelőtti állapotra. Mindig azt gondoltam, fényűzően élnek, hát nem egészen... Persze, a környék előkelő, a berendezés is rendes, konszolidált, de semmi luxus egyébként. A háziasszony például megérdemelne egy új tűzhelyt, akárcsak én. Éhen halni náluk nem lehet. A gazdasszony osztotta a tálból az ételt bőségesen. Tálat tál követett, s ami megmaradt, becsomagolta nekünk. Családtagokkal, közeli rokonokkal szokott az ember ilyen szívélyes lenni, s még azokkal se mindig. Ebéd után - miután a fiatalság elment otthonról, programjuk volt - leültünk beszélgetni. Észrevették, hogy kicsit fázom, kaptam egy puha meleg takarót. Ha akartunk volna, még aludhattunk volna is egyet ebéd után a kanapén. De nem akartunk... Tetszett, hogy kertelés nélkül belevágtak a mondandójukba. Kb. ugyanazokat a dolgokat élték át ők is, mint mi és kb. ugyanazokra a következtetésekre jutottak. Ha általában depressziósnak, lehangoltnak láttuk őket, most már értem, hogy minden okuk megvolt rá. Ők is elmondták, ami a szívüket nyomja, mi is elmondtuk. S már itthon csak azt kérdezzük magunktól, hogy eddig kicsoda és micsoda gátolt meg bennünket abban, hogy beszéljünk egymással?

Folyt. köv. Mármint nem a bejegyzésnek, hanem a kapcsolatnak lesz folytatása.

6 komment

Címkék: gyülekezet

A bejegyzés trackback címe:

https://anya50.blog.hu/api/trackback/id/tr76948653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi-bófi 2009.02.17. 16:31:04

"...s ami megmaradt, becsomagolta nekünk."
Igen, küldtek is nekem egy egész meztelen csirkét! :D

PPista 2009.02.18. 19:32:26

na erről majd részleteket légyszíves! A tűzhelyes félmondat nem éér! :)

Zsófi: aranyosan csipog? adsz neki magot? :)

Zsófi-bófi 2009.02.18. 21:05:27

Nem, inkább hátrahőköltem.. :)
Anya azt mondta, direkt nekem csomagolták, ezért izgatottan és ráadásul közelről néztem, ahogy Anya felbontja a csomagot. Erre...:)"Visszanézett" rám! :)

- kami - 2009.02.18. 21:37:06

ez most itten komoly, vagy hülyéskedtek?

Mannika 2009.02.18. 22:04:51

Ne haragudj Pistára, Zsófi! Még nem elég rég házas... Hát Pistucskij! Szerinted mi a meztelen csirke! Szerinted mag kell? Dehogy! A csirkéknek nincs mit felvenni (nincs egy göncöm)- hát el kell menni/küldeni vásárolni. Pl. a C&A-ba...

Zsófi-bófi 2009.02.18. 22:29:34

Hát ez az, Pista.. Lehetne még mit tanulni az öltözködés/tetés terén!
süti beállítások módosítása