Boldog születésnapot édesanyánk!

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívum

Leírás

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívúm

Friss topikok

  • anya (mama): De jó, Kati, hogy írtál ide, annyira örülök! Méghogy "nem tudsz írni", nagyon is tudsz, engem telj... (2014.01.12. 17:31) Reggelek
  • P Katóca: Bevallom, csak most fedeztem fel az új bejegyzést. Ezekre nagyon jó visszaemlékezni, olyan jó, hog... (2013.05.15. 14:04) Emléket állítok munkahelyi főnökeimnek
  • P Katóca: És érvényes még valami erről a listáról? Aztán érdekelne az a Pálferis idézet is! (Na de én már c... (2013.02.04. 13:48) Kívánságlista
  • P Katóca: De jó, hogy ezt megírtad, jó most nekem olvasni. És biztosan te is már most is másképp emlékszel v... (2013.01.28. 11:14) téli álom lenne jó
  • P Katóca: Éljen a megérdemelt új csizma! Ez a csizma igazi "hétmérföldes" lesz. (2013.01.28. 11:10) Új a csizmám

Címkék

aba (1) ádám (2) ádi (1) anya (1) apáczai (1) asszociáció (1) atya (1) baba (1) bächer (1) báj (1) barátok (1) besenyszög (1) bkv (1) blog (1) bófi (1) chinovini (1) csajozás (1) csoki (1) divat (1) diy (1) ebéd (1) egyetem (3) életrajz (1) erdély (2) évődés (1) fantomkép (1) felicia (1) feri (1) főzőcske (2) francia (1) freskó (1) gimi (1) gyémántlakodalom (1) gyülekezet (1) házasság (1) hóhelyzet (1) humor (3) idő (1) iván (1) jászszentandrás (1) jézus (1) kávé (1) képregény (1) kiméra (1) kimerültség (1) kudarc (1) kuki (1) magány (1) meghívó (1) metro (1) mosoly (1) napi (1) novák (1) nyelvlecke (1) örvendsz (2) osztályfőnök (1) otthon (1) pál (1) paraszthajszál (2) pszichiátria (1) pünkösd (1) rutin (1) siker (1) skoda (1) sütés (2) szabadnap (1) szakdolgozat (1) székely (2) szellem. (1) szerelés (1) szeretet (1) szerzetes (1) születésnap (1) tibor (1) tollas (1) ügyelet (1) unoka (2) vali (1) vers (1) vicc (1) zene (1) Címkefelhő

Így szereld a skodádat!

2009.09.08. 16:25 PPista

Alapjában véve nem sokat költök az autóra. A motorháztetőn egy helyen már apró hólyagosodás ütötte fel a fejét, itt ott kopott, a leszakadt kalaptartózsinórt sem pótoltam. Elmegy az anélkül...

Nemrég viszont lépni kellett. Egyszer csak nézem, hogy ha indexelek, akkor kigyullad a reflektor is. Ráadásul már szürkület volt, nagyot nézhettek a szembejövők a kereszteződésben. Egyik még intett is, köszönőleg. Azt hitte traffipax-ot jelzek. :)

Később már tompított fényszóró mellett is felgyulladt a reflektor. Hamar rájöttem, hogy ha a bajuszkapcsolót kicsit magamfelé húzom akkor visszaáll a rend. Így meg nem lehet hosszú útakra menni. Tenni kell valamit. Már rég nem biztonságos.

Benyúltam a kapcsoló tövéhez, húztam is el rögtön a kezem, iszonyat forró volt ott. Fele sem tréfa!

Apósomat hívtam segítségül, szétkaptuk a kormányt borító műanyag lemezeket, és kiszedtük a kormánykapcsolót. Tiszta legóautó, gyönyörűen ki lehetett pattintani.

Ott a hiba, valami nem stimmel a csatlakozónál!

Aztán ő bontotta tovább, operált, én meg kampóztam. Teljesen beleolvadt a fémbütyök a bakelitbe, ki is hullott rögtön. Nem volt meg a normál anatómia. Látszott, hogy ezen már csak a csere segítene.

Nagyon elmés szerkezet, három rugóval!

Egy napig azonban ki kéne húzni! Szituálni kellett a normál állapotot. Néhány csepp ónnal helyére forrasztottuk a fémcsatlakozót, szépen megállt. Óvatosan visszaraktuk a kábeleket, visszapattintottuk a kapcsolót a helyére.

Tökéletes az eredmény, indexel, világít, reflektoroz! Nem terveztük hosszú távra ezt a helyzetet, mert ha újra felforrósodik, akkor az ón is elcsordul, és kezdődik minden előlről.

Másnap kicseréltem az egészet egy bontott kormánykapcsolóra. Most újszerűen kattan! :)

Mivel orvos vagyok, fel vagyok mentve a műszaki dolgokból. Az én dolgom az lenne, hogy a bejáratós kocsit toljam 160-nal a pályán elfolyt motorolajjal :) Ez a szerelés viszont óriási büszkeséggel töltött el! Kérem a műszaki embereket nézzék el nekem :)

Szólj hozzá!

Címkék: skoda diy szerelés felicia indexkar

A bejegyzés trackback címe:

https://anya50.blog.hu/api/trackback/id/tr11368963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása