Boldog születésnapot édesanyánk!

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívum

Leírás

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívúm

Friss topikok

  • anya (mama): De jó, Kati, hogy írtál ide, annyira örülök! Méghogy "nem tudsz írni", nagyon is tudsz, engem telj... (2014.01.12. 17:31) Reggelek
  • P Katóca: Bevallom, csak most fedeztem fel az új bejegyzést. Ezekre nagyon jó visszaemlékezni, olyan jó, hog... (2013.05.15. 14:04) Emléket állítok munkahelyi főnökeimnek
  • P Katóca: És érvényes még valami erről a listáról? Aztán érdekelne az a Pálferis idézet is! (Na de én már c... (2013.02.04. 13:48) Kívánságlista
  • P Katóca: De jó, hogy ezt megírtad, jó most nekem olvasni. És biztosan te is már most is másképp emlékszel v... (2013.01.28. 11:14) téli álom lenne jó
  • P Katóca: Éljen a megérdemelt új csizma! Ez a csizma igazi "hétmérföldes" lesz. (2013.01.28. 11:10) Új a csizmám

Címkék

aba (1) ádám (2) ádi (1) anya (1) apáczai (1) asszociáció (1) atya (1) baba (1) bächer (1) báj (1) barátok (1) besenyszög (1) bkv (1) blog (1) bófi (1) chinovini (1) csajozás (1) csoki (1) divat (1) diy (1) ebéd (1) egyetem (3) életrajz (1) erdély (2) évődés (1) fantomkép (1) felicia (1) feri (1) főzőcske (2) francia (1) freskó (1) gimi (1) gyémántlakodalom (1) gyülekezet (1) házasság (1) hóhelyzet (1) humor (3) idő (1) iván (1) jászszentandrás (1) jézus (1) kávé (1) képregény (1) kiméra (1) kimerültség (1) kudarc (1) kuki (1) magány (1) meghívó (1) metro (1) mosoly (1) napi (1) novák (1) nyelvlecke (1) örvendsz (2) osztályfőnök (1) otthon (1) pál (1) paraszthajszál (2) pszichiátria (1) pünkösd (1) rutin (1) siker (1) skoda (1) sütés (2) szabadnap (1) szakdolgozat (1) székely (2) szellem. (1) szerelés (1) szeretet (1) szerzetes (1) születésnap (1) tibor (1) tollas (1) ügyelet (1) unoka (2) vali (1) vers (1) vicc (1) zene (1) Címkefelhő

szagdolgozat

2009.04.01. 20:37 - kami -

A héten egy helyen valóban a címben szereplő módon írtam le ezt a szót, de a témavezetőm nem vette észre, én sem, csak napokkal később Gazsó. Végülis nincs nagyon messze a valóságtól... már olyan régóta írom, nem csoda, hogy megromlott...

De ma: kinyomtattam. Szörnyű sok papírt elhasználtam, miattam kell kivágni az esőerdőket. De hogy van az, hogy kb 40 oldal kinyomtatása után veszek észre olyan alapvető hibát, ami bizony semmiképp sem maradhat benne...? (arról nem is beszélve, hogy még mindig tele van hibákkal, és csak az esőerdők miatt nem nyomtatom újra.)

Furcsa, hogy ahelyett, hogy megkönnyebbülnék, még mindig feszült vagyok. Még mindig azt érzem, hogy mi van, ha nem jó, újra kell írni az egészet... pedig most már mindegy: ott van a papír, az a szakdolgozatom. Pont.

Szeretném megköszönni a bíztatásokat, imádságokat, amiket tőletek kaptam! Tényleg nagyon nehéz volt nekem ez az időszak, köszönöm, hogy mellettem voltatok.

Amikor elkezdtem komolyan írni (januárban), nagyon nehezen haladtam, és teljesen kétségbe voltam esve. Úgy éreztem, hogy ez az egész szakdolgozat dolog egy hányadék, semmi értelme nincsen. Ekkor Máthé Kati írt nekem egy e-mailt, ami onnantól kezdve meghatározta a szakdolgozatom célját is.

"Amúgy gondolkodtam a dolgon. Határozottan nem értek egyet a hányadék kérdéssel. És nem csak azért, mert a legtöbb szakdogában nincs répa. Azért is, mert bár szerintem is szükséges rossz, én kicsit megértem, hogy miért kell.
Mert tényleg meg kell tanulni jól irodalmat kutatni. Meg jó összefoglalót írni is. Ha elődeink megtanultak volna, pl. XY
(inkább nem írom le a nevet, akit Kati írt, nehogy baja legyen belőle...) akkor most jó könyveink lennének.
Röviden tehát, kezdem megérteni a szakdoga célját.
A másik meglátásom, hogy azért még mindig kimérákról fogsz írni. Ami egy olyan dolog, ami téged érdekel. Kvázi olyasmit népszerűsítesz, amit szeretsz.
Gréta
(András testvére) pl. csak miattad tudja, mi is az a kiméra, bár eredetileg nem hitte el, hogy olyan van. :-)
Aztán miután jóra írtad, megkapod rá a jegyed és a Gazsó felteszi egy honlapra, és végre elérhető lesz ez is a kimérákról. Egyel több találat a google-be magyarul. :-) Meg talán én is megszeretem egyszer az immunológiát."

 

 

Még nem sikerült itt elérhetővé tennem a szakdogám, de hátha ma este Gazsó felteszi. Addig is, hadd olvassa el a bejegyzést mindenki... És értsétek anya hozzászólását :)

Lehet kommentelni...

2 komment

Címkék: szakdolgozat kimerültség kiméra

A bejegyzés trackback címe:

https://anya50.blog.hu/api/trackback/id/tr221040493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PPista 2009.04.03. 21:40:51

húú!
nahát, gratulálunk mi is!
Nekem tegnap még a poszt sem látszott!

Mannika 2009.04.06. 11:16:46

Ne aggódj, Kami, ha hasonlóan nehezen nyugszol meg egy-egy stresszes dolog után, akkor még hetekig a szagdolival fogsz rémálmodni, és rohansz, hogy az utolsó pillanatban leadd.
süti beállítások módosítása