Boldog születésnapot édesanyánk!

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívum

Leírás

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívúm

Friss topikok

  • anya (mama): De jó, Kati, hogy írtál ide, annyira örülök! Méghogy "nem tudsz írni", nagyon is tudsz, engem telj... (2014.01.12. 17:31) Reggelek
  • P Katóca: Bevallom, csak most fedeztem fel az új bejegyzést. Ezekre nagyon jó visszaemlékezni, olyan jó, hog... (2013.05.15. 14:04) Emléket állítok munkahelyi főnökeimnek
  • P Katóca: És érvényes még valami erről a listáról? Aztán érdekelne az a Pálferis idézet is! (Na de én már c... (2013.02.04. 13:48) Kívánságlista
  • P Katóca: De jó, hogy ezt megírtad, jó most nekem olvasni. És biztosan te is már most is másképp emlékszel v... (2013.01.28. 11:14) téli álom lenne jó
  • P Katóca: Éljen a megérdemelt új csizma! Ez a csizma igazi "hétmérföldes" lesz. (2013.01.28. 11:10) Új a csizmám

Címkék

aba (1) ádám (2) ádi (1) anya (1) apáczai (1) asszociáció (1) atya (1) baba (1) bächer (1) báj (1) barátok (1) besenyszög (1) bkv (1) blog (1) bófi (1) chinovini (1) csajozás (1) csoki (1) divat (1) diy (1) ebéd (1) egyetem (3) életrajz (1) erdély (2) évődés (1) fantomkép (1) felicia (1) feri (1) főzőcske (2) francia (1) freskó (1) gimi (1) gyémántlakodalom (1) gyülekezet (1) házasság (1) hóhelyzet (1) humor (3) idő (1) iván (1) jászszentandrás (1) jézus (1) kávé (1) képregény (1) kiméra (1) kimerültség (1) kudarc (1) kuki (1) magány (1) meghívó (1) metro (1) mosoly (1) napi (1) novák (1) nyelvlecke (1) örvendsz (2) osztályfőnök (1) otthon (1) pál (1) paraszthajszál (2) pszichiátria (1) pünkösd (1) rutin (1) siker (1) skoda (1) sütés (2) szabadnap (1) szakdolgozat (1) székely (2) szellem. (1) szerelés (1) szeretet (1) szerzetes (1) születésnap (1) tibor (1) tollas (1) ügyelet (1) unoka (2) vali (1) vers (1) vicc (1) zene (1) Címkefelhő

Megszégyenültem

2009.08.29. 22:12 anya (mama)

Csütörtökön első alkalommal merészkedtünk el bibliaórára hegyen. Kevesen, házicsoport- jelleggel voltak együtt a testvérek. Örömmel fogadtak, kiderült, hogy egy füzet alapján haladnak ("Élet Jézus Krisztussal), otthon kitöltik munkafüzetszerűen, válaszolnak a kérdésekre, aztán együtt megbeszélik. A lelkipásztor minket is be akart vonni a beszélgetésbe (ettől tartottam én már előre). Először Apát kérdezte, ő értelmesen, lelki módon fejtette ki a válaszát. Kicsit később engem is megszólított, hogy mi a meglátásom a következő kérdésben: "Hogyan tapasztalom meg a Szentlélek segítségét a bizonyságtételeim során?"

Ó, Istenem! Mikor tettem én bizonyságot bárkinek is? Éreztem, hogy megsemmisülök. Hallottam magamat, amint a következőt nyöszörgöm: "Hát... az az igazság, hogy nem szoktam bizonyságot tenni, nem igazán jellemző rám... egyébként is megszégyenülve ülök itt, látom, hogy mennyi hiányosságom van... úgyhogy inkább elnémulok."

Valaki megszólalt, hogy jó, amit mondok, mert ez már egy felismerés...

Igen, felismerés, nem is akármilyen. Anélkül, hogy másokban keresném az okokat, meg kell állapítanom magamról, hogy bár a házam (lelki házam) sziklára épült, nem valami komoly épületet húztam fel. Valahogy silány az egész. Az ablakai kicsik, nem jut be elég világosság. A tetőt is megbontotta a vihar. Van olyan része, ahová villám csapott be, elüszkösödött. Az elrendezése sem célszerű... rossz a beosztása. Festeni is kéne, takarítani sokat...

Lebontom én ezt az alapokig. Újat építek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anya50.blog.hu/api/trackback/id/tr641347331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

- kami - 2009.08.31. 08:33:55

Nem biztos, hogy teljesen jól értem, amiket érzel. Amit én átéltem ezzel kapcsolatban, az valami lassú megszokás volt. Megszoktam, hogy a gyülekezetben mindenre kell figyelni, csak a "házunk" építésére nem lehet: nincs idő, nincsenek eszközök, nincs rá elég figyelem. De hatalmas az Isten, aki ezt is látja, és ad időt (csak győzzük türelemmel, amíg elvégzi bennünk), eszközöket, embereket!
Mindezek ellenére a te esetedben határozottan úgy gondolom, hogy a bizonyság nem az, amit kimondasz, hanem a bizonyság az egész életed.
Látod, most az életeddel teszel arról bizonyságot, hogy hű az Isten, soha nem hagy egyedül, megoldást képes kínálni emberileg lehetetlen helyzetekben is.
És hogy mindig elénk adja a megújulás lehetőségét! Jó egy ilyen Istenben bízni.
süti beállítások módosítása