Boldog születésnapot édesanyánk!

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívum

Leírás

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívúm

Friss topikok

  • anya (mama): De jó, Kati, hogy írtál ide, annyira örülök! Méghogy "nem tudsz írni", nagyon is tudsz, engem telj... (2014.01.12. 17:31) Reggelek
  • P Katóca: Bevallom, csak most fedeztem fel az új bejegyzést. Ezekre nagyon jó visszaemlékezni, olyan jó, hog... (2013.05.15. 14:04) Emléket állítok munkahelyi főnökeimnek
  • P Katóca: És érvényes még valami erről a listáról? Aztán érdekelne az a Pálferis idézet is! (Na de én már c... (2013.02.04. 13:48) Kívánságlista
  • P Katóca: De jó, hogy ezt megírtad, jó most nekem olvasni. És biztosan te is már most is másképp emlékszel v... (2013.01.28. 11:14) téli álom lenne jó
  • P Katóca: Éljen a megérdemelt új csizma! Ez a csizma igazi "hétmérföldes" lesz. (2013.01.28. 11:10) Új a csizmám

Címkék

aba (1) ádám (2) ádi (1) anya (1) apáczai (1) asszociáció (1) atya (1) baba (1) bächer (1) báj (1) barátok (1) besenyszög (1) bkv (1) blog (1) bófi (1) chinovini (1) csajozás (1) csoki (1) divat (1) diy (1) ebéd (1) egyetem (3) életrajz (1) erdély (2) évődés (1) fantomkép (1) felicia (1) feri (1) főzőcske (2) francia (1) freskó (1) gimi (1) gyémántlakodalom (1) gyülekezet (1) házasság (1) hóhelyzet (1) humor (3) idő (1) iván (1) jászszentandrás (1) jézus (1) kávé (1) képregény (1) kiméra (1) kimerültség (1) kudarc (1) kuki (1) magány (1) meghívó (1) metro (1) mosoly (1) napi (1) novák (1) nyelvlecke (1) örvendsz (2) osztályfőnök (1) otthon (1) pál (1) paraszthajszál (2) pszichiátria (1) pünkösd (1) rutin (1) siker (1) skoda (1) sütés (2) szabadnap (1) szakdolgozat (1) székely (2) szellem. (1) szerelés (1) szeretet (1) szerzetes (1) születésnap (1) tibor (1) tollas (1) ügyelet (1) unoka (2) vali (1) vers (1) vicc (1) zene (1) Címkefelhő

téli álom lenne jó

2011.01.25. 11:00 - kami -

Alváskutatók szerint a jó alvó csecsemő az, aki éjfél és öt között alszik.

Ezek szerint az én lányom tényleg nem jó alvó, de ezt eddig is tudtam. Meglepett viszont az, hogy valójában nem is vagyunk mi annyira messze attól, hogy a gyakori kérdésre, miszerint "jó baba-e éjszaka?" büszkén válaszolhassam: "igen, jó alvó!" Ha jól emlékszem, azt hiszem ma fél egy és négy között végig aludt... Igazán nem kell már sokat fejlődnünk...

Nehezen viselem a nem alvást. Pedig ha nem lenne Zita, most valamelyik kórházban dolgoznék, és ügyelnék. Sokat. Zitát altatgatva próbáltam elképzelni, milyen lenne most inkább egy vérző orrba tampont nyomkodni... Melyiktől lennék fáradtabb? Melyik nagyobb felelősség? Melyiket jobb csinálni? Melyiktól változom át hamarabb egy ideges, türelmetlen, érezni is fáradt emberré?

Jó lenne élvezni ezt, ami most van. Jó lenne örülni éjféltől ötig alvásoknak, meg a kisbabámnak, akit újra és újra megvígasztalhatok.

Azt hiszem a rossz hangulat annak is köszönhető, hogy január van és sötét... Most olvastam ezt. Érdekes. El is kezdtem én is kis családomban a D-vitamin kúrát. Zita már úgyis kapja, mi is csepegtetünk az övéből...

 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anya50.blog.hu/api/trackback/id/tr652611883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya (mama) 2011.01.26. 09:29:42

Nekem négy picim volt, akik minden éjszakát végigaludtak, nem voltak sírósak és sohasem voltam mellettük fáradt. Ugye, gondolod, hogy ez nem így volt? Én mégis elfelejtettem a nehézségeket és nem emlékszem rájuk, miközben az életem egyéb gyötrelmeire és nyomorúságaira élénken emlékszem. "Megérte" a befektetést, négy szuper felnőtt gyerekem van, akik szuper házastársakat hoztak a családba, és szuper unokáim születnek, és a sor még nem is ért véget... Örülök, hogy láthatom.

- kami - 2011.01.26. 11:40:16

Remélem utólag én is valami ilyesmit fogok mondani :)

A lényeg amúgy az akart lenni, hogy mennyire érdekes, hogy az alváskutatók definíciója mennyire más, mint az átlag elvárás. No meg, éjféltől ötig folyamatos alvással is hulla lennék nap közben szerintem...

Szili Edit 2011.02.27. 09:30:31

Kamilla!
Emlékszem erre a periódusra. Visszatekintve szép lesz ez is és rövid pillanat. Akkor én úgy lábaltam ki, hogy napközben beosztottam, hogy a legfontosabb dolgokat megtegyem, aztán amikor a picit, piciket letettem aludni, gyorsan én is aludtam, amíg lehetett.
Leginkább délelőtt, mert délután hazajöttek a "nagyok", és akkor kicsit pihentebben, türelmesebben tudtam rájuk figyelni. A házimunka várhat egy-két órát, sőt napot is, de a gyerekekkel elrohannak a percek, évek.
Na, jó beismerem Palkó sokszor besegített a munkákba.
Azonkívül nekem fogalmam sincs mennyi gond van egy gyerekkel. Én néggyel indultam, akik már végigaludták az éjszakát. Ehhez még 20-25% már nem olyan nagy kunszt.:))
Persze kedvenc igém volt, hogy "az anyaméh gyümölcse jutalom"
Sok-sok erőt és derűt kívánok a hétköznapokhoz, éjjel és nappal!
Szeretettel: Szili Edit

P Katóca 2013.01.28. 11:14:29

De jó, hogy ezt megírtad, jó most nekem olvasni. És biztosan te is már most is másképp emlékszel vissza. És micsoda szép nagylány lett azóta Zita!
süti beállítások módosítása