Boldog születésnapot édesanyánk!

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívum

Leírás

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívúm

Friss topikok

  • anya (mama): De jó, Kati, hogy írtál ide, annyira örülök! Méghogy "nem tudsz írni", nagyon is tudsz, engem telj... (2014.01.12. 17:31) Reggelek
  • P Katóca: Bevallom, csak most fedeztem fel az új bejegyzést. Ezekre nagyon jó visszaemlékezni, olyan jó, hog... (2013.05.15. 14:04) Emléket állítok munkahelyi főnökeimnek
  • P Katóca: És érvényes még valami erről a listáról? Aztán érdekelne az a Pálferis idézet is! (Na de én már c... (2013.02.04. 13:48) Kívánságlista
  • P Katóca: De jó, hogy ezt megírtad, jó most nekem olvasni. És biztosan te is már most is másképp emlékszel v... (2013.01.28. 11:14) téli álom lenne jó
  • P Katóca: Éljen a megérdemelt új csizma! Ez a csizma igazi "hétmérföldes" lesz. (2013.01.28. 11:10) Új a csizmám

Címkék

aba (1) ádám (2) ádi (1) anya (1) apáczai (1) asszociáció (1) atya (1) baba (1) bächer (1) báj (1) barátok (1) besenyszög (1) bkv (1) blog (1) bófi (1) chinovini (1) csajozás (1) csoki (1) divat (1) diy (1) ebéd (1) egyetem (3) életrajz (1) erdély (2) évődés (1) fantomkép (1) felicia (1) feri (1) főzőcske (2) francia (1) freskó (1) gimi (1) gyémántlakodalom (1) gyülekezet (1) házasság (1) hóhelyzet (1) humor (3) idő (1) iván (1) jászszentandrás (1) jézus (1) kávé (1) képregény (1) kiméra (1) kimerültség (1) kudarc (1) kuki (1) magány (1) meghívó (1) metro (1) mosoly (1) napi (1) novák (1) nyelvlecke (1) örvendsz (2) osztályfőnök (1) otthon (1) pál (1) paraszthajszál (2) pszichiátria (1) pünkösd (1) rutin (1) siker (1) skoda (1) sütés (2) szabadnap (1) szakdolgozat (1) székely (2) szellem. (1) szerelés (1) szeretet (1) szerzetes (1) születésnap (1) tibor (1) tollas (1) ügyelet (1) unoka (2) vali (1) vers (1) vicc (1) zene (1) Címkefelhő

Szeretet-csomag

2009.12.03. 07:40 anya (mama)

A gyülekezetben felajánlottuk a segítségünket a csekei roma gyülekezetnek szánt karácsonyi csomagok összeállításában. A lelkészné megkérdezte, nem tudjuk-e, hogy hol lehet olyan szatyrokat beszerezni, ami nem teszkós, nem valamelyik üzlet logóját viseli magán. Édesapa megígérte, hogy megkeressük, beszerezzük és vasárnap visszük a szatyrokat. Az az igazság, fogalmam se volt, hol lehet ilyet kapni. Interneten is hiába kerestem, csak olyat leltem, amit postai utánvéttel lehetett volna megrendelni, de ugye ezek nekünk hamar kellettek. Mikor elindultam a pénteki bevásárlásomat intézni, előtte kértem a Mennyei Atyát, hogy segítsen nekem karácsonyi mintás szatyrokat találni. Hát, ahol nem is gondoltam volna, ott találtam. A keresztúri piacon a bejáratnál a tojásos néninél ott lógtak a szatyrok. Kértem is mindjárt tizenötöt. Mondta a néni, hogy ő csak azért tart ilyeneket, mert valaki megrendelte az evangélikus öregotthon számára, szeretetcsomagokat készítenek belőle. Mondtam, hogy ebből is szeretetcsomagok lesznek, erre engedett az árból és adott grátisz mégegyet. Én szívemhez szorítva a szatyrokat, mondtam, hogy mennyire örülök neki, mert direkt ezt kerestem, és fogalmam sem volt, hol kapok. Ő is nagyon örült, én is nagyon örültem, és jelen volt az Isten.
El is vittük a gyülekezetbe a szatyrokat, ma fogunk bele pakolni mindenféle tartós élelmiszert. Én tudom, hogy a szatyrok csak látszólag üresek egyelőre, mert ki vannak bélelve szeretettel...  

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anya50.blog.hu/api/trackback/id/tr591570448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nénje 1 2009.12.03. 14:52:11

Jó ilyet olvasni! Majd én is igyekszem ezt a módszert alkalmazni a karácsonyi készülődésnél, a lényeget veszíteném el, ha nem tudnám a szeretet is megélni - az Atya szeretetét. Remélem lesz egy pár tojásos néni nekem kirendelve este a plázában is :-)
süti beállítások módosítása