Boldog születésnapot édesanyánk!

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívum

Leírás

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívúm

Friss topikok

  • anya (mama): De jó, Kati, hogy írtál ide, annyira örülök! Méghogy "nem tudsz írni", nagyon is tudsz, engem telj... (2014.01.12. 17:31) Reggelek
  • P Katóca: Bevallom, csak most fedeztem fel az új bejegyzést. Ezekre nagyon jó visszaemlékezni, olyan jó, hog... (2013.05.15. 14:04) Emléket állítok munkahelyi főnökeimnek
  • P Katóca: És érvényes még valami erről a listáról? Aztán érdekelne az a Pálferis idézet is! (Na de én már c... (2013.02.04. 13:48) Kívánságlista
  • P Katóca: De jó, hogy ezt megírtad, jó most nekem olvasni. És biztosan te is már most is másképp emlékszel v... (2013.01.28. 11:14) téli álom lenne jó
  • P Katóca: Éljen a megérdemelt új csizma! Ez a csizma igazi "hétmérföldes" lesz. (2013.01.28. 11:10) Új a csizmám

Címkék

aba (1) ádám (2) ádi (1) anya (1) apáczai (1) asszociáció (1) atya (1) baba (1) bächer (1) báj (1) barátok (1) besenyszög (1) bkv (1) blog (1) bófi (1) chinovini (1) csajozás (1) csoki (1) divat (1) diy (1) ebéd (1) egyetem (3) életrajz (1) erdély (2) évődés (1) fantomkép (1) felicia (1) feri (1) főzőcske (2) francia (1) freskó (1) gimi (1) gyémántlakodalom (1) gyülekezet (1) házasság (1) hóhelyzet (1) humor (3) idő (1) iván (1) jászszentandrás (1) jézus (1) kávé (1) képregény (1) kiméra (1) kimerültség (1) kudarc (1) kuki (1) magány (1) meghívó (1) metro (1) mosoly (1) napi (1) novák (1) nyelvlecke (1) örvendsz (2) osztályfőnök (1) otthon (1) pál (1) paraszthajszál (2) pszichiátria (1) pünkösd (1) rutin (1) siker (1) skoda (1) sütés (2) szabadnap (1) szakdolgozat (1) székely (2) szellem. (1) szerelés (1) szeretet (1) szerzetes (1) születésnap (1) tibor (1) tollas (1) ügyelet (1) unoka (2) vali (1) vers (1) vicc (1) zene (1) Címkefelhő

Azt álmodtam

2010.09.08. 17:57 - kami -

hogy mikor Zita négy hónapos lett, visszamentem dolgozni. Ráadásul belgyógyászatra. Összesen két kórtermből áll az osztály. Van egy nagyobb, ami teljesen üres, és van egy kisebb, ahol a szobatársaim feküdnek a szülészetről. Talán babákkal. Felismernek engem, de nem szólnak semmit, csak némán néznek. A főnök egy szeszélyes, kiszámíthatatlan főorvosnő. Rengeteget beszél, köszönt hármunkat az évfolyamról: mi vagyunk az új rezidensek. Csak beszél-beszél értelem nélkül, feltesz kérdéseket, de levegővételnyi időt sem hagy a válaszra, majd hirtelen eltűnik. Kicsit később kiderül, hogy mivel a nagy kórtelem üres, oktatófilmet fogunk ott nézni. Egy nővér odajön hozzám, mondja nekem, hogy XY beteg elmegy. Megírom a záróját, mondom a nővérnek: kész  a záró. Milyen záró. Hát XY-é. Ja, ő csak a társalgóba ment el. Kicsit később ugyanez a nővér közli: csak feladatot akartam adni. Én csak nézek. Miért mihez értesz?- kérdezi kedvesen. Öööö... hát zárót végülis tudok írni. Akkor jó. Elment az idő, mindjárt lekésem az oktatófilmet. Alig van hely a teremben, recsegnek a székek, rosszalló tekintetek rajtam. A film nem szól semmiről, azt hiszem üres a képernyő, de van valami érthetetlen hang. Nézzük komolyan. Közben azon gondolkozom, hogy hogyan fogom megtalálni a főorvosnőt, beszélnem kellene vele, hogy én szoptatok...

Hú, de mennyire nem vágyom én vissza dolgozni! Éljen a magyar gyes/gyed rendszer!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anya50.blog.hu/api/trackback/id/tr972280867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P Katóca 2010.09.09. 17:04:16

Szegény Kami!
Ez nagyon érzékletes volt! Szebb álmokat kívánok!

anya (mama) 2010.09.13. 16:17:21

Ez az álom legalább olyan szörnyű, mint a valóság...
süti beállítások módosítása