Boldog születésnapot édesanyánk!

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívum

Leírás

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívúm

Friss topikok

  • anya (mama): De jó, Kati, hogy írtál ide, annyira örülök! Méghogy "nem tudsz írni", nagyon is tudsz, engem telj... (2014.01.12. 17:31) Reggelek
  • P Katóca: Bevallom, csak most fedeztem fel az új bejegyzést. Ezekre nagyon jó visszaemlékezni, olyan jó, hog... (2013.05.15. 14:04) Emléket állítok munkahelyi főnökeimnek
  • P Katóca: És érvényes még valami erről a listáról? Aztán érdekelne az a Pálferis idézet is! (Na de én már c... (2013.02.04. 13:48) Kívánságlista
  • P Katóca: De jó, hogy ezt megírtad, jó most nekem olvasni. És biztosan te is már most is másképp emlékszel v... (2013.01.28. 11:14) téli álom lenne jó
  • P Katóca: Éljen a megérdemelt új csizma! Ez a csizma igazi "hétmérföldes" lesz. (2013.01.28. 11:10) Új a csizmám

Címkék

aba (1) ádám (2) ádi (1) anya (1) apáczai (1) asszociáció (1) atya (1) baba (1) bächer (1) báj (1) barátok (1) besenyszög (1) bkv (1) blog (1) bófi (1) chinovini (1) csajozás (1) csoki (1) divat (1) diy (1) ebéd (1) egyetem (3) életrajz (1) erdély (2) évődés (1) fantomkép (1) felicia (1) feri (1) főzőcske (2) francia (1) freskó (1) gimi (1) gyémántlakodalom (1) gyülekezet (1) házasság (1) hóhelyzet (1) humor (3) idő (1) iván (1) jászszentandrás (1) jézus (1) kávé (1) képregény (1) kiméra (1) kimerültség (1) kudarc (1) kuki (1) magány (1) meghívó (1) metro (1) mosoly (1) napi (1) novák (1) nyelvlecke (1) örvendsz (2) osztályfőnök (1) otthon (1) pál (1) paraszthajszál (2) pszichiátria (1) pünkösd (1) rutin (1) siker (1) skoda (1) sütés (2) szabadnap (1) szakdolgozat (1) székely (2) szellem. (1) szerelés (1) szeretet (1) szerzetes (1) születésnap (1) tibor (1) tollas (1) ügyelet (1) unoka (2) vali (1) vers (1) vicc (1) zene (1) Címkefelhő

Felszólaltam

2010.01.04. 12:17 anya (mama)

a gyülekezetben. Én, aki sose. Indítva voltam, határozottan. Pedig legutóbb, amikor felkértek rá, hogy mondjak néhány gondolatot arról, hogy én hogyan készülök a karácsonyra, még elhárítottam a felkérést. Most vasárnap délelőtt az istentiszteleten a lelkipásztor arról beszélt, hogy kevesen jöttek el a szilveszteri és az újévi istentiszteletre (mi is csak az egyiken voltunk). Nem, nem vágott végig ostorral a gyülekezeten, nem szidott, nem hisztériázott. Csak csendesen azt kérte, hogy mondja el egy vagy két ember, hogy milyen áldást kapott az elmúlt év folyamán a gyülekezetben. Én voltam a negyedik, aki kiment a mikrofonhoz, és még utánam is jöttek ketten. Nem tehettem mást, megszólítva éreztem magam, éreztem, hogy itt az idő, hogy továbbadjak valamit abból, amit én kaptam. Mikor felemelkedtem a helyemről, valaki az első padokból megelőzött, így a padsor szélén állva vártam, hogy rám kerüljön a sor. Nem volt visszaút. Kimentem. Állítólag folyamatosan és összeszedetten beszéltem. Nem tudnám szószerint felidézni, de körülbelül ezeket mondtam:

Én is szeretnék hitet tenni a gyülekezet mellett. Mi fél éve járunk ide, egy másik gyülekezetből jöttünk mint afféle hajótöröttek. Véletlenül találtunk rá erre a gyülekezetre, de nem volt ez véletlen, most már látjuk a jelekből, az Úrtól volt ez elkészítve a számunkra. Nagy szeretetet tapasztaltunk a testvérek részéről, már az első alkalommal, amikor megérkeztünk, ahogyan már a lépcső aljában üdvözöltek minket, ahogyan beinvitáltak, hellyel kínáltak. Később is, ahogyan kézről kézre adtak a testvérek, nagyon sok szeretetet kaptunk, elsősorban a lelkész és a felesége részéről, de a többiektől is. Ami legelőször szembeötlött így kívülről, az volt, hogy itt a testvérek élik is, amiről beszélnek. Mások élete példája volt az, ami minket kiemelt a keserűségből és hozzásegített, hogy újra tudjunk építkezni. Egyszer eljöttünk egy csütörtöki bibliaórára és láttuk, hogy milyen nagyszerű és hasznos, a munkafüzet alapján ahogy fejezetről fejezetre haladva végigvettük a hitünk alapjait. Segített rendszerezni mindazt, amit eddig is tudtunk, és most megvizsgáltuk, hogyan lehet mindezt életre váltani. Szeptemberben pedig, amikor beindult a házicsoport és minket is hívtak, nagyon örültünk. A mi gyülekezetünkben, ahová korábban jártunk, nem volt házicsoport. Tapasztaltuk, hogy a házicsoportban ahol kevesebben vagyunk együtt, a szeretetnek olyan hőfokát lehet megélni, amit máshol nem. Advent idején kimaradt egy házicsoport, és komolyan mondom, nagyon hiányzott. Ha valami okból nem találkozom a testvérekkel, egyszerre légüres térben érzem magam, ami nem jó, mert egyedül is tudni kell kapcsolatban lenni az Úrral, de ez azért mégiscsak arra világít rá, hogy mennyire fontos a testvérekkel együtt lenni. Köszönöm a gyülekezetnek, hogy befogadtak minket.

Istentisztelet után sokan megöleltek, többen is mondták, milyen jó, hogy elmondtam ezeket. Meleg szeretet vett körül.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anya50.blog.hu/api/trackback/id/tr981644660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PPista 2010.01.05. 21:29:55

DE jó ezt olvasni. De jó nektek! :)

Zsófi-bófi 2010.01.06. 17:12:44

Azt Anya nem is említette, hogy Beugró-t játszottunk a szilveszteri alkalmon! :)
Azt gondoltam, amikor ott maradtunk, hogy nem tudnának olyat kitalálni, ami tetszene, mert fáradt voltam meg minden bajom volt, aztán mégis! :)
Szerencsére csak a stop trükkben kellett mindenkinek részt vennie, de azt azóta is szégyenlem(jük)... DE jó móka volt! Egyesek nagyon tehetségesek voltak...
süti beállítások módosítása