Boldog születésnapot édesanyánk!

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívum

Leírás

Szervusz Anya, kihasítottunk egy kis szeletet az internetből neked, és egy kicsit magunknak, az egész családnak. Kérlek, olvasd szeretettel. Ez egy jubileumi blog, egy jubileumi évben. Isten éltessen sokáig!

Archívúm

Friss topikok

  • anya (mama): De jó, Kati, hogy írtál ide, annyira örülök! Méghogy "nem tudsz írni", nagyon is tudsz, engem telj... (2014.01.12. 17:31) Reggelek
  • P Katóca: Bevallom, csak most fedeztem fel az új bejegyzést. Ezekre nagyon jó visszaemlékezni, olyan jó, hog... (2013.05.15. 14:04) Emléket állítok munkahelyi főnökeimnek
  • P Katóca: És érvényes még valami erről a listáról? Aztán érdekelne az a Pálferis idézet is! (Na de én már c... (2013.02.04. 13:48) Kívánságlista
  • P Katóca: De jó, hogy ezt megírtad, jó most nekem olvasni. És biztosan te is már most is másképp emlékszel v... (2013.01.28. 11:14) téli álom lenne jó
  • P Katóca: Éljen a megérdemelt új csizma! Ez a csizma igazi "hétmérföldes" lesz. (2013.01.28. 11:10) Új a csizmám

Címkék

aba (1) ádám (2) ádi (1) anya (1) apáczai (1) asszociáció (1) atya (1) baba (1) bächer (1) báj (1) barátok (1) besenyszög (1) bkv (1) blog (1) bófi (1) chinovini (1) csajozás (1) csoki (1) divat (1) diy (1) ebéd (1) egyetem (3) életrajz (1) erdély (2) évődés (1) fantomkép (1) felicia (1) feri (1) főzőcske (2) francia (1) freskó (1) gimi (1) gyémántlakodalom (1) gyülekezet (1) házasság (1) hóhelyzet (1) humor (3) idő (1) iván (1) jászszentandrás (1) jézus (1) kávé (1) képregény (1) kiméra (1) kimerültség (1) kudarc (1) kuki (1) magány (1) meghívó (1) metro (1) mosoly (1) napi (1) novák (1) nyelvlecke (1) örvendsz (2) osztályfőnök (1) otthon (1) pál (1) paraszthajszál (2) pszichiátria (1) pünkösd (1) rutin (1) siker (1) skoda (1) sütés (2) szabadnap (1) szakdolgozat (1) székely (2) szellem. (1) szerelés (1) szeretet (1) szerzetes (1) születésnap (1) tibor (1) tollas (1) ügyelet (1) unoka (2) vali (1) vers (1) vicc (1) zene (1) Címkefelhő

Tatom! Egy kis bkv-s beszámolósdi

2009.02.10. 20:14 Zsófi-bófi

Ha már ilyen mesélgetéseknél tartunk, hadd osszam meg veletek két 2008 végi bkv-s élményemet. Még senkinek sem meséltem őket!

Na tehát...
Időrendben írom. Hazaút busszal. Lestrapált vagyok, mint mindig. Még ülőhelyem sincsen. Nem messze tőlem úgy 5-6 főből álló gimis fiúbrancs. Az egyik nagy vezéralkat elkezd nagy hangon mesélni a többieknek.

-Reggel a metrón képzeljétek, mi volt.. Hehehe..

Egy srác fejjel rohant az ajtónak, amikor rácsukódott a metróajtó. Beszorult a feje!

Ki olyan hülye, hogy fejjel előre megy az ajtónak?? Hehehe.. (többiek is) Aztán ilyen képet vágott: [o-:]. (igazából nem tudom milyet, nem mertem odanézni)

Az egész metróban rajta röhögtek, senki se bírta ki.. Hehehe.... -Majd kis szünet után folytatta:- Csak a feje volt bennt, és ilyen képet vágott...

Hát, én nem bírtam ki póker arccal.. Mások viszont olyan citromok voltak a buszon, hogy egyáltalán nem derültek rajta, vagy ügyesen leplezték. Remélem annyira nem vették észre, hogy röhögök magamban.

Na, a következő már nem sztori a sztoriban, hanem egyenesen a vicces tettek helyszínén, a metrón történt. Láv sztori.

Már megint hazamegyek a suliból. Vannak azért jópáran, mégis találok helyet a metrón. Na, milyen szerencsém van, sikerült a "Nagy Nő" mellé beülnöm: magas, összefogott hosszú sötét göndör haj, hosszúszárú elegáns csizma, tekintélyt sugalló tartás és egyben visszafogottság. Valahogy odakeveredett egy sportos, aranybarna bőrű, mondjuk brazil származású férfi. Ha jól láttam, együtt szálltunk fel. Nos, nem sokat teketóriázott, megszólította a hölgyet. Először azt hittem, ismerik egymást, mert a nő nem lepődött meg különösebben. A párbeszéd angolul zajlott, de magyarul írom, kivéve a lényeges mondatot, mert az úgy szép :).

-Hello, tudsz angolul?

-Egy kicsit.

-Egy kicsit, aha.

-Hogy hívnak?

-Csilla.

-Csili?

-Csilla.

-Aha, Csilla. -egy percre gondolkodik, kinéz az ablakon-

-You change my life! / Megváltoztatod az életem!/

Majd lehajol, elővesz a táskájából egy kis papírt és ír rá. Megérintő kép, szinte térdel a nő előtt.

-Itt van a telefonszámom. Ha szeretnél beszélgetni, vagy kávézni...

-Köszönöm!

Majd a következő megállónál le is szállt a férfi. Döbbenet... Ennyire gyors, egyben romantikus ismerkedést? Értett hozzá... Láttam, hogy kicsit somolygott a nő... De komolyan mondom, ebből lehet, hogy tényleg lesz (vagy lett is) valami. :)
Már akkor éreztem, hogy meghatározó élményben volt részem, de kicsit kellemetlenül éreztem magam utána, hogy így eltörpültem az Életetmegváltoztató Nagy Nő mellett...

Remélem valamennyire vissza tudtam adni a hangulatot. Tényleg nagyon vicces volt.
Amellett, hogy legtöbbször írtó unalmas hazazötykölődni, ezekért a pillanatokért mégiscsak megéri, legalábbis könnyít az elviselésükben. 

Na, ti következtek, tassátok!

3 komment

Címkék: humor bkv metro csajozás

A bejegyzés trackback címe:

https://anya50.blog.hu/api/trackback/id/tr66935446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anya (mama) 2009.02.10. 21:57:25

Zsófi-bófi! Kedvenc témád a szerelem?

Mannika 2009.02.12. 19:06:59

BKVs romantika? Szkeptikus vagyok. Azért az élet nem egy "Szerelem hullámhosszán". Nekem is volt telefonszám elkérős sztorim. Két amerikai fiatal szinte nekem préselődik a metrón. Az egyik röhögve megjegyzi, hogy szaporodni volna kedve (kb. ilyen lehet a feel like duplicating fordítása). Én szóltam, hogy bocs, de értek ám angolul. Erre a telefonszámot akarta tukmálni. Persze nem vettem el. Arra gondoltam, hogy buta, aki azt hiszi, hogy külföldön magánbeszélgetést tud folytatni angolul... Bunkóságot meg főleg ne mondjon!

Zsófi-bófi 2009.02.12. 20:29:54

Jól van, nem volt igazán romantikus, de mindenesetre érdekes volt a jelenet. Az a "you change my life" elég röhejesen hangzott, jó kis elcsépelt szöveg. Csak cinikusan írtam romantikáról.
süti beállítások módosítása